lørdag den 15. august 2009

Jeg slår et slag for fotokunsten


Jeg har skrevet om hende før, men man kan vel aldrig få nok af de, der gør en i godt humør, vel? Cassandra C. Jones har en leken stil, som man siger i Norge, og jeg bliver simpelthen i så godt humør, når jeg ser hendes billeder og tapeter. Billedet ovenfor er fra serien Track and Field: Drawing from the Arena. Akkurat nu udstiller hun på Baer Ridgway Exhibitions under titlen SEND ME A LINK. Her har hun lavet nye konstellationer af mange forskellige fotografier. For eksempel bliver et lyn omdannet til en springende kanin. (Tjek links ovenfor.)

God weekend og husk nu at besøge så mange kunstudstillinger og gallerier som muligt!

1 kommentar:

  1. Hei Rosa :))Jeg er også glad i hverdagene mine!
    Det er så godt med dager hvor det egentlig ikke skal skje så mye annet enn å slappe av og kanskje kunne finne fram heklenåla eller en god bok.
    Fotokunst er flott og det er alltid moro med nye tips! Ha en glad dag videre! klem fra Kardemomme :))

    SvarSlet