onsdag den 19. august 2009

Street Art




Jeg har tidligere fortalt om min passion for hverdagen, og det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg især godt kan lide de små overraskelser, som hverdagen nogen gange byder på. Her den anden dag gik jeg en ny rute og kom forbi denne lille besked på en husfacade. Det er da genialt, når budskaber rokker ved tankevirksomheden, synes I ikke? Havde jeg ikke gået "på fremmede stier" i byen, hvor jeg ellers har vandret rundt i 7 år, havde jeg måske aldrig set denne besked, før nogen havde fjernet den igen, og da havde jeg ikke fået noget at tygge på i tiden fremover! Så, tak til hvem det nu måtte være, som tog sig tid til at skrive dette. Me you like.


1 kommentar:

  1. Hei igjen du :)I vinter laget jeg en mengde miniheklerier av små pizzaer, kebaber, gulrøtter, kaker osv..Hadde helt dilla og kunne nesten ikke stoppe igjen..
    Disse hekleriene ligger under kategorien "mitt eget verksted" på bloggen min.
    Gleder meg til å se bilder av dine lekkerheter :)
    Fatet fra Rice er så koselig at jeg vil ha det framme! Skulle gjerne hatt det største i gult også jeg da..Liker så godt de glade produktene fra Rice. Og prisen er heller ikke så ille synes jeg. Nå har jeg lagt deg til i linklista mi slik at du ikke blir borte for meg :))

    SvarSlet