fredag den 4. september 2009

Du er så smuk og dejlig...




"Jeg gik ind til byen for at kikke efter dig. Pludselig stod du der i mængden og smilede til mig. Ja, alle folk kan se det straks, du er så smuk og dejlig. Dine øjne skinner, du må hellere passe på. Ja, pas på at ilden i mig ikke bliver tændt, Vi ku' begge to meget let blive forbrændt. Men det er ikke let, for du er så smuk og dejlig. Dine øjne skinner ta' og kik den anden vej. Du er lidt forvirret, siger du og leer. Smiler lidt vemodigt, når du spø'r mig: "Hvad er det, der sker?" Men jeg ved det heller ikke. Du er så smuk og dejlig. Dine øjne skinner stærkere end nogen sol."








Gå på opdagelse i byen din, der er så meget smukt derude...

1 kommentar:

  1. Hej min ven!! Du er så smuk og dejlig...jeg begynte at nynne med engang jeg så den tekst...den hørte jeg meget på da jeg boede i København...Herlig! Ja, der er mange smukke ting derude..bare man får øje på de. Sees i aften!!

    SvarSlet