fredag den 25. september 2009

EUREKA!!!


Det var lige det, der skulle til! Majbritt har en storesøster, der hedder Majken. Majbritt og Majken, hvor åndet! Men det er samtidig en fryd - Majken er bare så herlig. Storryger og superfan af Kim Larsen, Big Fat Snake, Poul Krebs og andet godt. Hun gør mig simpelthen i sååå godt humør, men hun irriterer Majbritt. Der er med andre ord en skønner dynamik mellem de to søstre! Så, nu tænder Majken rutineret en ny smøg og fylder termokanden med nybrygget kaffe. Hun skal ind i stuen og se Oprah. YES, sikke en kvinde! "Hold nu op, Majbritt, hvorfor dog så snoppet? Der var da også en gang, hvor du bare måtte se Ricky Lake!" Ups, det skulle jeg aldrig have sagt, nu surmuler hun igen...he he he...jeg joiner Majken. Det er meget morsommere! Gad vide, hvad hun arbejder med, og er hun mon gift og har børn? Det må jeg finde ud af...vi blogges...tjuhej, hvor det går!

5 kommentarer:

  1. Yes, hende Majken tror jeg jeg kender..!! Jeg kender ihvertfald Ricky Lake, sådan nærmest personligt efter i flere år at have fulgt hende da jeg selv var teen... Ha ha... ;)

    SvarSlet
  2. Tvi tvi i konkurransen!:)

    Ønsker deg en riktig god helg,
    klemmer

    SvarSlet
  3. Systrar som irriterar varann och samtidigt älskar varann-det är dynamik det. :D

    SvarSlet
  4. Kanon du er igang, de lever....og fortæller selv deres historie...mener Steven King engang skrev nogle bevingede ord om, at man selv er den første læser af sin bog,- mega spændende hvad de roder sig ud i de to søstre.
    God weekend fra Camilla

    NB - Gucci er også en skøn duft...selvom flakonen ikke er noget at prale af...:-))

    SvarSlet
  5. Hun lyder skøn og det er klart hun må irritere
    Majbritt .-)
    Hvilken skøn kvinde på billedet !

    SvarSlet