torsdag den 17. september 2009

Jeg skal bare lige...

Dette bliver et kort indlæg, men jeg må bare fortælle jer, hvor glad jeg bliver for jeres kommentarer. I dag, lige før jeg skulle køre til Sverige, fik jeg en aldeles herlig kommentar fra Lotte. Altså, hvor jeg sætter pris på alle hendes indsigtsfulde bidrag! Og hold da op, hvor det virkede som et kæmpe spark bagi.

Sparket indebar, at jeg fik selskab til Sverige; Majbritt sprang ind på passagersædet - og kvindemennesket har da virkelig nogle mærkesager af dimensioner! Hold da op, hvad er der med hendes familierelationer? Og hvorfor er hun mon sammen med en, der er 20 år ældre end hende selv? Ikke, at der er noget galt med det, men det var bare ikke lige, hvad jeg forventede. Og hvad er der med hendes mor? Hvor er hun - og hvorfor vil hun ikke snakke om hende?

Dette bliver spændende. Men også lidt skummelt: Jeg både kørte og handlede som i en trance!

Nu må jeg en tur til Bistels værksted og lave noget i keramik. Hygge hejsa...jeg er hyldet i en herlig lykkerus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar