torsdag den 29. oktober 2009

Kom op af sofaen og dans!

4 kommentarer:

  1. Og så ryger man lige hjem i stuen hos min fars fætter jørgen og hans kone Connie som selvfølgelig har ryatæppe i både gule og grønne nuancer. Så når de voksne skulle drikke sig fulde så kunne jeg jo bare sove sammen med deres 4år ældre datter Bettina....... Hun havde sådan en hæklet poncho lilla og pink...
    Pyha, hvor er det godt jeg ikke er 6 år mere.
    Det er for vildt hvad musik kan sætte igang.

    SvarSlet
  2. Du er altså en dejlig kvinde .-)

    SvarSlet
  3. Persilja: Så godt! Jeg dansede selv rundt i mit køkken igår aftes! :-D

    RikkeW: Det var et herligt minde. Jeg genkender det fra min egen barndom. Der var mange overnatninger sammen med mine forældres børn. Det var en skøn tid, men jeg er også glad for, at jeg ikke er seks år mere. ;)

    Losarinas mor: Det er da lige noget, jeg vil tage med mig videre på denne grå dag!

    SvarSlet